lørdag den 26. marts 2011

Ynkelig på den ynkelige måde!

Jeg er blevet syg.
Noget influenzalignende har ramt mig på fulde hammer.
Så hvis jeg ikke var ynkelig før med min kvalme, så er jeg det godt nok nu... gange 20.

Jeg kan ikke huske sidste gang jeg har været så sølle. For hvis jeg er syg plejer jeg dog at kunne klare at handle, lave mad og sørge for drengene. Men jeg må bukke under denne gang, overgive mig.
Min mand måtte endda aflyse en aftale han havde med sine kollegaer igår. De skulle se Rune Klan. Det gav mig dårlig samvittighed og er slet ikke min stil at bede ham aflyse noget, fordi jeg er syg. Men jeg kunne bare slet ikke klare, at skulle lave mad og tage mig af børn og hunde når jeg nu var så skidt.

Idag er det absolut ikke bedre og jeg har aflyst en aftale vi havde i morgen med nogle mennesker, som vi meget sjældent ser. De havde inviteret os til frokost, kaffe og aftensmad. Bor i et kæmpestort hus med en kæmpestor grund, hvor de har plantet deres egen skov. Og øv hvor ville det have været fedt for drengene at kunne boltre sig derude sådan en hel dag. Men vi kommer ikke afsted. Min mand kender ikke dem vi skulle besøge, så han tager ikke derud alene med drengene. Sådan er han bare og det er okey.

Så må han passe på mig en dag mere og så håber jeg virkelig ikke der er andre i huset der bliver smittet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bliver bare så glad, hvis du lige sender en hilsen eller kommenterer mit indlæg... Jeg takker på forhånd.