onsdag den 13. april 2011

En lille een

Tiden står lidt stille her. Men alt er fint. Eller sådan da...

Har været til MD scanning for en 14 dages tid siden og manden var med.
Alt blev tjekket på baby. Hjernen, hjertet, knogler, lemmer og ALT ser ganske fint ud. Bortset fra størrelsen.
Vi blev spurgt om vi ville vide kønnet og jeg svarede ja, jeg var simpelthen ved at sprænges af nysgerrighed og der var så mange ting der sagde mig at jeg bare måtte vide det.
Vi venter en PIGE, en lille pige. Men det er en PIIIIIGEEE.
Jeg elsker mine drenge, men gud hvor jeg trænger til noget andet. Jeg har altid drømt om at få en pige, så jeg er bare lykkelig for at jeg får chancen. Hvis det blev en dreng mere, ville jeg knuselske ham ligeså højt. Men når man har to af slagsen (3 hvis vi tæller faren med) så har man ind i mellem brug for og lyst til, at lave pigeting med en pige.... (Det vil så ikke undre mig at hun bliver en drengepige, der kun vil lege med biler og skyde med pistoler... he he. Men det må tage til den tid.)

Problemet er jo så, at hun er lille. De har en kurve de følger på sygehuset, som har en høj ende og en lav ende og hun ligger lige på kanten af den lave ende. Så jeg skal til vækstscanning allerede på fredag.
Jeg håber, håber, håber hun har taget på. Min egen vægt er endelig begyndt at stige. Tabte mig jo ca. 4,5 kilo og nu er jeg ca. 1 kilo fra startvægten. Mon ikke lille My har taget noget af det på sig??? Det finder vi ud af på fredag.

Jeg er blevet sygemeldt frem til fødsel. Jeg er blevet beordret hvile og ro, så lille My kan vokse. Jeg kan ikke gøre så meget andet.


Lille My (20 +1)

Lille My's fod, ca. 3 cm. lang

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bliver bare så glad, hvis du lige sender en hilsen eller kommenterer mit indlæg... Jeg takker på forhånd.