tirsdag den 22. marts 2011

At blive grebet af solen og dens energi

Sådan en dag som idag, hvor solen skinner allerede når man står op, er det altså svært ikke at blive bare en lille smule glad i låget.
Efter aflevering af børn, tog jeg hjem og hentede Sifka, (Fenja er altid med når vi aflevere og henter, da hun sidder pænt og venter til vi kommer igen. Sifka gør hele tiden og har aldrig rigtig lært at blive bundet og vente på vi kommer tilbage.) og så gik jeg en laaaang tur med begge hunde. De fik lov at løbe frit. Det var dejligt at se dem hoppe over skrænten og ud på marken imens viben fløjtede lystigt over dem.

Da vi kom hjem var vi alle godt trætte. Jeg endte selvfølgelig foran computeren og forlod faktisk ikke rigtig min pind i løbet af dagen. Dog fik jeg da ordnet lidt vasketøj og når nu solen skinnede, kunne jeg jo ligeså godt bruge de der tøjsnore, som hænger til det samme, på terrassen. Så nu dufter her af frisk luft. Aaaahhh!

Efter jeg hentede børn, blev jeg pludselig ekstremt træt og måtte hvile i sofaen. Kunne slet ikke holde øjnene åbne. Det var som om nogen tog en meget tung dyne og lagde den henover mig. Jeg dur ikke til at sove så sent på dagen, men øjnene lukkede i og manden lod mig sove i en god halv time. Nu er jeg bare endnu mere bims i hovedet og ekstra meget træt.

Måske jeg skal tage det alvorligt med de der middagslure, som min læge har anbefalet mig. For det er ligesom om, jeg kan klare dagen lidt bedre hvis jeg får sovet lidt om formiddagen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bliver bare så glad, hvis du lige sender en hilsen eller kommenterer mit indlæg... Jeg takker på forhånd.