tirsdag den 7. juni 2011

Undskyld... Men vi roder!

Herhjemme er der det jeg vil kalde kaos!

I påskeferien ville vi lave om i et rum, som fungerede som entre/kontor/roderum. Det skulle bare lige være en omgang nyt tapet, maling af loft, og nyt gulv ovenpå det gamle, for så at lave det om til entre/soveværelse. MEN når man nu bor i et gammelt hus fra 1909 og dem der boede her før har lavet den ene hovsa-løsning efter den anden, så finder man ud af at det er bedre at få ordnet rummet ordentligt, en gang for alle. Det betyder så også at gulvet blev brækket op og neden under det, er der så et stort hul. Dengang isolerede man ikke husene under gulvet, hvilket jo giver dyre varmeregninger idag....

Nå men når man så rydder sådan et rum hvor ALT skrammel har været opbevaret i 5 år, så kommer ens stue til at se forfærdelig ud. Vi har allerede smidt en del væk, men sådan generelt mangler vi bare opbevaring til alle vores ting. Lige p.t. er vores stue blevet til stue/entre/roderum og sådan bliver det nok ved med at være et stykke tid endnu. SUK. Havde håbet på at rummet var klar til lille My kom til verden, men jeg må nok indse at her i huset tager tingene bare ekstra tid. det gør det selvfølgelig ikke lettere at jeg ikke kan hjælpe med alverden og min mand står alene om projektet.

Men jeg er sikker på, at når det bliver færdig, så bliver det rigtig godt.....

Noget af rodet inden vi fik det fjernet

Entredelen

Mere rod

Min kære far hjælper med at rive tapet ned



Frej står i hullet!

Så er gulvet ved at blive fjernet

Hul i jorden!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bliver bare så glad, hvis du lige sender en hilsen eller kommenterer mit indlæg... Jeg takker på forhånd.