tirsdag den 31. maj 2011

Heldige kartoffel!

Jeg er altså ikke helt færdig med den der fantastiske weekend på det Fynske forårsmarked.
Jeg gjorde mig jo nogle indkøb... og gid jeg havde en kæmpe formue, for så havde jeg købt noget ved hver eneste stand. Men jeg måtte jo desværre begrænse mig.
Nogle ting blev det dog til.


Bl.a. en Mummitrold fra Laura, som jeg allerede hjemmefra havde besluttet mig for at jeg ville købe.
Den skulle selvfølgelig hænge i en lyserød blomst, så den er til lille My, til når hun skal ligge og kigge enten ved puslebordet eller i barnevognen.
Den er da bare for lækker

Hvis jeg havde 400 kr. til tant og fjas, så havde jeg helt klart købt den store mummi hun har. Lækker, lækker.
Jeg er vild med de hæklerier som tøserne bare var så gode til. Så da jeg besøgte Berit, var hun desværre løbet tør for kassen med jordbær. Men hun havde denne her:



Som jeg bare måtte eje. Den er til min søster, for hun har noget med pingviner. Og ham her er da for lækker.


Over for vores stand, på markedet, stod den skønne skønne Sarah. Hun var ikke med på lejren, men vi blev alligevel gode venner med hende. Hvordan kan man andet, når man havde udsigt til hende og alle hendes fantastiske samler- og retroting. Jeg måtte bare købe det fineste legetøjskaffestel, frankrig, til min elskede niece Erna Marie. Det eneste dilemma jeg har nu, er at jeg ikke ved om hun skal have det hjem eller om hun skal lege med det, når hun er her på besøg.



Så var der Jane, som havde en fantastisk evne til at tegne og få de lækreste ting frem, i et væld af farver og finurligheder. Jeg købte denne lille pakke, som egentlig var ment til min mor. Men de ligger så smukt i min vindueskarm, at jeg ikke kan nænne at skal af med dem igen.



Når lille My er født, så skal jeg helt sikkert have bestilt et navnebillede, som hun også laver. (Måske jeg også skal have lavet til drengene??!!)


Jeg blev jo også forkælet. Jeg var jo "hende den gravide", så jeg kom hjem med meget mere end det jeg købte for.
Vores bagnabo Christina, forkælede mig med disse ting, en hagesmæk og sanseposer.


Og skønne Kirsten forærede mig eller rettere Lille My denne lækre hønsestrikkede hue.


Jeg må være det man kalder en heldig kartoffel.... er jeg ikke???

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bliver bare så glad, hvis du lige sender en hilsen eller kommenterer mit indlæg... Jeg takker på forhånd.