søndag den 20. marts 2011

ALT det man burde gøre......

Jeg burde:

  • Rydde op på køkkenbordet, så det ligner et køkkenbord igen (Og helt ærligt, det er faktisk ikke pænt gjort af mig, når nu Hvirvelveninden har været og hjælpe mig med oprydningen!)
  • Få vasket noget af alt det tøj der ligger og venter ovre i vaskehuset (Det evige problem herhjemme, jeg hader vasketøj)
  • Lave en generel hurtig oprydning, så der kan blive støvsuget

Men helt ærligt, solen skinner udenfor og så er det sgu meget sjovere at lave nogle ting, som man virkelig godt kan lide at lave.

Så derfor har jeg i stedet for:

  • Sovet længe (Det er yderst sjældent det sker, men drengene er så store nu, at de selv kan tage morgenmad hvis de bliver sultne og ellers underholder fjernsyn og legtøj dem, indtil mor her gider at vågne)
  • Gået tur med mand, børn og begge hunde og nydt fuglekvidren, solskin og en rislende bæk
  • Læst "Troldebogen" af Rolf Lidberg for drengene, imens de spiste "Bedstefar-rugbrød"
  • Surfet på nettet og i blogverdenen, imens drengene ser tegenfilm og spiser popcorn og manden spiller playstation

Det er da bare meget hyggeligere og beviset på, at jeg er en livsnyder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bliver bare så glad, hvis du lige sender en hilsen eller kommenterer mit indlæg... Jeg takker på forhånd.