onsdag den 10. november 2010

Et lys i mørket og en teenagedrøm der går i opfyldelse... igen.

HOV- forresten, noget godt og helt vildt fantastisk er der da sket... Faktisk i fredags.

Det er lykkedes mig at få fingre i 2 billetter til Take Thats koncert i Parken i København  d. 16. Juli 2011... Wuuuuuhuuuuuuuuu.

Ja ja bare kald mig for POPtøs. Jeg indrømmer det gerne og endda med stolthed.
Min kære veninde Trine og jeg har dyrket de lækre mænner lige siden vores spæde teenageår. Ja vi har faktisk fulgt dem lige siden de startede. Og ja- vi var også dybt ulykkelige da de gik i opløsning og var helt sikre på at vi da ALDRIG nogensinde ville komme til at opleve dem live, i virkeligheden, til en koncert eller noget.... For vores forældre synes nemlig ikke vi var gamle nok til at tage til sådan en koncert.

Nå, men da Take That besøgte Ålborg for en 3 år siden, sad jeg klar ved skærmen og fik bestilt billetter til Trine og mig.

Det var helt igennem fantastisk... vi kørte derop med Take That på fulde drøn i højtalerne og overnattede på et vandrehjem. Og vi var "høje" på den suveræne oplevelse det var i flere dage efter.....

Sådan så vi ud kort tid inden turen gik til koncerten, fra vores lille hytte på vandrehjemmet

Teenagere for en dag - det var skønt

Vores meget kolde, men hyggelige hytte

Lige ud til vandet boede vi, skønt at stå op til næste morgen



Jeg sad klar kl. 10.00 ved computeren i fredags, spændt, nervøs og utålmodig. Kom i kø, blev smidt af, kom i kø igen, satte manden min til at sidde ved computeren, imens jeg hentede min skønne "nevø", eller hvad man nu kalder knægten når jeg er tante til ham, da jeg skulle passe ham imens forældrene var til begravelse. Skynde sig hjem igen og håbede på at der var gevinst, men nej og en besked fra manden min om at det kunne jeg da godt glemme ALT om. Men stædig som jeg er, satte jeg mig i kø på den bærbare også, rendte rundt mellem computerne, blev smidt af, kom igennem, systemnedbrud, frustrationer, kom af på, af på.
Og så endelig, som jeg kiggede væk, 2 1/2 time siden jeg loggede på for første gang, lykkedes det mig at komme igennem og få købt to billetter. Jeg rystede af glæde og spænding og skyndte mig at ringe til Trine som var på arbejde og gik og ventede på sidelinjen... Skrig og skrål af glæde fra os begge, og en mand der gik sagte i baggrunden og rystede på hovedet.

Nu kan jeg næsten ikke vente... det bliver SÅ fedt med en tøsetur igen. Bare hende og jeg og de lækreste mænner der er langt ude fra vores rækkevidde, og som vi kun kan fantasere om.
Trine skulle giftes med Gary Barlow og jeg med Jason Orange.... Puha får helt røde kinder... he he

Take That here we come........



Take That
Hvis nogen skulle være i tvivl så er det dem her jeg snakker om :-)
Fra venstre: Jason Orange, Howard Donald, Mark Owen, Gary Barlow og Robbie Williams
(Billedet er lånt fra deres hjemmeside http://www.takethat.com/)
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bliver bare så glad, hvis du lige sender en hilsen eller kommenterer mit indlæg... Jeg takker på forhånd.