søndag den 31. oktober 2010

Frej 4 år

Min baby er ikke længere en baby. Frej er fyldt 4 år og for mig er det ligesom definationen af at han er en stor DRENG. Han har ikke brugt sut siden sidste jul og bleen blev smidt på samme tid, så på disse områder har han jo været en stor dreng længe. Men han er jo min yngste og jeg ved ikke om der kommer flere til kuldet, så jeg har nok lidt svært ved at give slip på babytingene og det at pussenusse.
Heldigvis er han en rigtig mors dreng, til tider kan det endda blive for meget. For det er kun mor der kan lyne jakken, skrælle æbler, smøre rugbrød og trøste. Jeg skal gøre ALT for ham. Også selv om manden min er lige ved siden af og tilbyder sin hjælp, så er det kun mor der dur.

Han har da også hedigvis det meste af hans lækre kinder endnu og smilehuller på hænderne. Han kan heller ikke udtale bogstavet R så godt. Så han hedder "Fej", spiser "gulehødder" og når han bliver rigtig sur, bliver man nogengange kaldt for "Dumme Høvhul". og i sådan en situation er det svært ikke at trække på smilebåndet, når nu han bliver så nuser og babyagtig et kort øjeblik.

Til gengæld er han stor på så mange andre punkter. Spiser med kniv og gaffel, vil prøve alting i Tivoli, er ikke bange for noget og cykler på livet løs på sin nye cykel, selvom han mangler 1-2 cm. for at kunne nå jorden.

Min lille store dreng.

Han blev fejret med manér. Ikke mindre end 27 mennesker var samlet d. 17. Oktober for at fejre ham.
Jeg havde bagt i 4 dage. For han holdte jo også fødselsdag for Koalaerne fra børnehaven. (Aldrig har jeg oplevet 13 SÅ søde og stille børn på een gang)

Selv et par karameller vakte stor glæde for knægten

Nogle af alle gæsterne og den noget proppede stue

Frej spiller med Onkel Dan

Her er lidt billeder fra hans rigtig fødselsdag. En dejlig dag hvor han blev glad for alle sine gaver og var sød og dejlig.

1 kommentar:

  1. Jaaa det var en dejlig dag. Han er nu skøn den knægt. Det var bare så dejligt da vi kom.. han løb inde fra stuen og helt ud til mig i døren og gav mig den største krammer!!! Det gør indtryk!

    SvarSlet

Bliver bare så glad, hvis du lige sender en hilsen eller kommenterer mit indlæg... Jeg takker på forhånd.