torsdag den 16. september 2010

Vrissen og bekymret

Nu har jeg, lige siden jeg startede denne blog, haft problemer med at gemme, uploade billeder og i det hele taget foretage ændringer.
Det er sgu sk... hamrende irriterende og jeg bliver arrig og vrissen over det ikke fungerer....
Kan man klage til nogen????

Nå men jeg har sådan set ikke tid til at være gal i skralden over sådan nogle "småting".
Jeg må op i soveværelset til min yngste, som ligger og hoster lungerne ud...
Lille stakkel, han kan slet ikke få ro til at sove, han hoster bare den der hoste, hvor der ikke kommer noget med op og hvor han lyder som Weezy (Eller hvordan han nu staves) i Toy Story 2.

Astmamedicinen virker ikke... Det næste er vel lægen, eller vagtlægen hvis det ikke snart holder op, så han kan få sovet bare lidt....

SUK, det er hårdt at være mor... og Blogger!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bliver bare så glad, hvis du lige sender en hilsen eller kommenterer mit indlæg... Jeg takker på forhånd.