mandag den 7. november 2011

Tekniske problemer.... er der nogen der kan hjælpe????

To spørgsmål til dem der har blogspot  :

1. Hvordan gør man kommentarerne synlige på sine indlæg... altså så man ikke skal klikke sig videre for at se dem?????

2. Hvordan kan man sætte sit eget design i "hoveddelen" (aaargh, jeg ved ikke engang hvad det hedder), der hvor man skriver navnet på sin blog, og undgå at det fylder det hele, men lige har den størrelse det skal have, eller bare et billede som passer i str.????

1 kommentar:

  1. Nåehh, nogen har nok ammehjerne ... Nej, jeg skal passe på, hvad jeg lukker ud.

    Den i toppen hedder "header". Så tæt på...
    Jeg plejer bare at klikke rundt, til jeg finder det, .. vist nok ofte under "Design".

    Og da hukommelse IKKE er min bedste kompetanse skal jeg lede hver gang, da jeg ikke han huske det næste gang.

    God kamp.
    Og knus!

    SvarSlet

Bliver bare så glad, hvis du lige sender en hilsen eller kommenterer mit indlæg... Jeg takker på forhånd.