torsdag den 28. juli 2011

Tænk sig at....

.....man ligefrem kan længes efter at få veer.

Er idag igang med dag to mht. igangsættelse og fødsel af lille My. Fik en stikpille igår til at modne livmoderhalsen og har idag fået to.

Jeg er blevet indlagt på afd. Y1 og bor på stue 114. De tør ikke sende mig hjem, for hvis jeg får veer, skal lille My overvåges, så de kan se hvordan hun takler veerne.

Jeg har ingen tålmodighed... keder mig og venter bare med længsel nu, på at se min lille prinsesse. Sjovt når jeg for bare et par dage siden, var ulykkelig over at blive sat igang.....

Heldigvis er min dejlige mand her til at passe på mig. Jeg har eneværelse, fjernsyn, min bærbare og internetadgang, så det kunne jo være meget værre.

Er der noge der gider sende noget ve-støv, eller komme forbi med noget?????

3 kommentarer:

  1. Krydsede fingre for hurtig og fin fødsel.

    SvarSlet
  2. Nu må du da være blevet mor Michelle! Åhh jeg er så spændt! Håber sæt er gået godt. Vh Christina

    SvarSlet
  3. Kære Michelle. Hvordan er det mon gået? Er så spændt. Nyd symbiosen! Kh C

    SvarSlet

Bliver bare så glad, hvis du lige sender en hilsen eller kommenterer mit indlæg... Jeg takker på forhånd.