tirsdag den 5. juli 2011

Prinsesse for en dag

I weekenden var min mand og jeg til bryllup hos min kære fætter og hans smukke kone.

Et rigtig klassisk bryllup med hvid, smuk brud, lækker mad, mange gaver, og kærlighed i luften.

Når man så har en stor mavse og begynder at nå til det punkt hvor man ikke længere føler sig smuk, men bare stor, hævet og klodset, så er det jo godt man har en sød veninde til at hjælpe til med, at man alligvel kan føle sig som en prinsesse.

Jeg snakker jo selvfølgelig om Anette, som troligt syr mit tøj. Vi fandt sammen frem til en kjole jeg faktisk længe har drømt om at få. Og den var rigtig smuk. Jeg fik sat hår af en sød pige som før har leget med mit hår og så var jeg klar til fest.





Min mand skiftede sko inden vi tog afsted... bare rolig. Han havde taget sandalerne på i ren provokation, for han HADER at få taget billeder.

Og så lige et redigeret billede som Anette har leget med, hun kan slet ikke lade være....

2 kommentarer:

  1. Du er sgu' da hamrende flot, Michelle. Maven er godt nok blevet stor, men den vej skal det jo gå.

    Knus, Kirsten

    SvarSlet
  2. Øj, hvor er du bare flot, Michelle! Lækker gravidmave og fantastisk kjole!
    Kan rigtig godt forstå at du følte dig som en prinsesse - der er bare heller ikke noget bedre end at blive forkælet så meget! :-D

    Ha' en fantastisk dag!
    Kram fra Jane

    SvarSlet

Bliver bare så glad, hvis du lige sender en hilsen eller kommenterer mit indlæg... Jeg takker på forhånd.