søndag den 5. september 2010

Sååååååååå letter viiiiiii

Jeg er klar, har sat mig godt til rette i flysædet. For nu flyver jeg til Blogland.
Jeg ved ikke hvad der venter mig forude. Jeg har ingen forudsætninger, kun et håb om at det skal blive til noget, det her med at Blogge. At jeg skal få skrevet noget ned når jeg ankommer.
Det kan være der kommer pauser... det kan også være det bare kommer væltende med indlæg, når først jeg får sat mig ved computeren.
Som min situation er lige nu, burde det ikke være det sværeste at få skevet noget ned.... For jeg er arbejdsløs. Er lige blevet færdiguddannet som kontorassistent med offentlig administration som speciale (Det er ikke mig der har fundet på titlen!!) men desværre uden job bagefter. Så nu er jeg en af Dem, i statistikken. Hvor længe jeg kommer til at være i statistikken ved jeg ikke, men jeg vil gøre hvad jeg kan for at komme ud af den igen, kan nogen måske hjælpe mig????
Og når jeg nu så skal bruge min tid på noget, så er en rejse til Blogland da en oplagt ting. Jeg har læst mange på må og få og kan lide hvad jeg ser og læser. Så nu prøver jeg, vi ses når jeg lander.
Jeg spænder slen for nu letter vi.

2 kommentarer:

  1. Juhuuuuu :-)
    Elsker dig!

    SvarSlet
  2. Velkommen til i blogverdenen :-) Og tillykke med den flotte titel som jeg også er indehaver af GG

    SvarSlet

Bliver bare så glad, hvis du lige sender en hilsen eller kommenterer mit indlæg... Jeg takker på forhånd.